Thursday, September 17, 2009

waCAYAsamaLu!

kahkahkahkahkah.....
gua dh berani main mercun!
cayaLah!
termotivated dr bdk junior ANC uma gua...
hahaha...
dulu x berani...sekarang tgk kaki r wei...pantang kene ajak...
konfem gua ikut main punyer r...
siap kene sound dgn jiran2 gua lg cz bunyi bising...
gua pe peduli...(who cares!)
ala...sbnrnyer dorang terperanjat bile dgr...
almaklum r...
bunyi dia tersangat r power!
ala2 meriam buluh gituh!
gua panggil mercun tu mercun ns lemak cz dianye wrap sebiji cam ns lmk bungkus yg korang beli kat tepi2 jalan tuh!
hahaha...
balik kg nnt gua nk layan 'the real meriam buluh' dgn dorang...
cant wait!

6 comments:

  1. cy ar liz...pas nie leh ajo i lak...tue pon kalo u bjaya wat i jd yakin nk bkr mercun.

    ReplyDelete
  2. beres...
    nnt i lead u k...
    i nk tubuhkan team firebOOm sempene rayer nie...
    u nk join x?
    ada sesapa nk join jgk?
    come3...
    gua cabar lu org!

    ReplyDelete
  3. i?ok jer...ada gerenti kan i xkn pape...tgn i slmt.kan?kan?ade insurance cvr x?

    ReplyDelete
  4. konfem ader!
    jgn takut!
    insurance byr sendiri r tapi...
    ok x?
    ahahaha (^-^)

    ReplyDelete
  5. berani dtg lubok batu..gua ada bermacam mercun power leh baling kat kete ko...hahaha

    ReplyDelete
  6. ayat ko ni cam kurengggg jew!
    nie yg aku panaz nieh!
    ada bran mey r dtg uma!

    ReplyDelete